KDG Musical 2009.01.06. 21:07

Csapó Eszter

Csapó Eszti vagyok, 18 éves és a szombathelyi Kanizsai Dorottya Gimnázium 12.c osztályának jobboldali padsorának utolsó előtti padjában fellelhető. =) Magamat kreatív emberkének tartom, utánam szóló Kriszhez hasonlóan szinte minden művészeti ág lelkes rajongója vagyok, legyen szó rajzolásról, irodalomról vagy művészi tornáról (RSG), habár színészi „munkámat” utoljára az általános iskolai rendezvényeken csodálhatták ^-^ . Nagy megtiszteltetésnek tartom, hogy engem kértek fel „Libby” szerepére, aki nem ribi (XDnah mindegy). Szóval egyszer csak Zsófi megkérdezte tőlem, hogy lennék-e az anyukája, amire igent mondtam. Libby Reynolds egy 30-as éveiben járó hippi nő, aki egyedül neveli lányát New Yorkban. Szabados felfogása és lazasága miatt közel áll hozzám a karakter, habár a korkülönbséggel még meg kell küzdenem. Külön öröm számomra, hogy egy ilyen vidááám „társulat” vagyunk és az unalmas próbát nem ismerjük(…) . Mindenkinek ajánlom a premier megtekintését!!! És ne felejtsük el, hogy a bevétel a jó célt szolgálja! Jó szórakozááást!!!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mohamese 2009.01.19. 11:43:32

De jó már a képed, hö! :D (Krisz voltam ;) )

Libby 2009.01.20. 18:11:06

@Bärchenmann: Ohh köszi! Olyan plédes ^^ :D
süti beállítások módosítása